TelefonyNONSTOP.cz

Vyhledávání

Všeobecné podmínky

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tyto obchodní podmínky jsou platné v internetovém obchodě www.telefonynonstop.webnode.cz a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Jan Marek , IČ: 10338811, se sídlem Žižkova 32,Cheb, (blíže v sekci obchody a kontakty), zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C, vložka 129391 vedenou Městským soudem Praze a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

  • Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.
  • Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Kupující/spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  • Kupující/nikoli spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
  • Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

2. Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v jazyce českém, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva (objednávka kupujícího) je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

3. Právo odstoupit od smlouvy

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od uzavřené smlouvy v případě:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena zboží

V případě odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího bude kupující neprodleně kontaktován. Pokud již bylo za zboží zaplaceno, budou kupujícímu finanční prostředky převedeny zpět na jeho účet bez zbytečného odkladu, případně se lze dohodnout na jiné formě vrácení finančních prostředků.

Kupující, který je spotřebitelem (viz vymezení pojmů), má právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (pomocí internetu). Toto právo neslouží primárně jako způsob řešení reklamace zboží, vykazuje-li dodané zboží vadu, postupuje kupující ve vlastním zájmu dle reklamačního řádu. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší. Odstoupení od smlouvy je účinné jeho doručením v zákonné lhůtě. Vracené zboží doporučujeme pojistit. Spotřebiteli bude vrácena částka za zboží na jeho účet (případně dle dohody jiným způsobem) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smluv:

  • a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.
  • b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele.
  • c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
  • d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.
  • e) na dodávku novin, periodik a časopisů.
  • f) spočívajících ve hře nebo loterii.

Podmínky pro možnost vracení zboží:

Místem pro uplatnění odstoupení od smlouvy je sídlo prodávajícího (viz sekce obchody a kontakty)

4. Převzetí zboží a dodací lhůta

Na kupujícího, který není spotřebitelem, přechází nebezpečí škody na zboží stejně tak jako vlastnické právo momentem jeho převzetí, resp. v době, kdy mu prodávající umožní nakládat se zbožím a kupující poruší smlouvu tím, že zboží nepřevezme. Kupující je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, přičemž se přihlédne k povaze zboží. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo nezařídí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží. Pokud při prohlídce zboží kupující při vynaložené odborné péče zjistí u dodaného zboží vady, je povinen bez zbytečného odkladu tyto vady uplatnit u prodávajícího, jinak práva z těchto vad nemohou být kupujícímu přiznána.

Kupující, který je spotřebitel, není povinen provést kontrolu dodaného zboží a jejím nesplněním nemohou být jakkoliv omezena jeho práva plynoucí z odpovědnosti prodávajícího za vady. Nicméně v případě pozdější reklamace zboží (zejména v důsledku vad vzniklých při přepravě) se spotřebitel vystavuje možnosti, kdy mu prodávající dokáže, že zboží bylo dodáno v souladu s kupní smlouvou. Spotřebiteli je tak doporučeno, aby po převzetí zboží provedl kontrolu jeho stavu, případně aby poškozenou zásilku nepřebíral. Pokud se i přes poškození zásilky rozhodne ji převzít, má možnost své výhrady ke stavu zásilky uvést do přepravního dokladu, ze kterého se bude vycházet při řešení případné reklamace. V případě, že se spotřebitel rozhodne z důvodu poškození zásilky ji nepřevzít, měl by bez zbytečného odkladu tuto skutečnost oznámit prodávajícímu a domluvit se na náhradním dodání.

Dodací lhůta je standardně 2 (pracovní) dny, výjimečně může být prodloužena až na 4 (pracovní) dny. V případě překročení standardní dodací lhůty bude kupující na tuto skutečnost upozorněn, pokud by byla překročena i lhůta takto prodloužená, má kupující právo, nedohodnou-li se strany jinak, od uzavřené smlouvy odstoupit.

Informace o dopravě zboží jsou uvedeny v sekci „Služby“.

5. Cena zboží

Všechny ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Základní sazba DPH činí 20%. Naše společnost si vyhrazuje právo změny cen.

RECYKLAČNÍ POPLATEK (PHE)

Novela zákona o odpadech, platná od 13. 8. 2005, se týká elektrických a elektronických zařízení. Smyslem a účelem této novely je především prevence vzniku odpadních elektrických a elektronických zařízení, jakož i snížení odpadu, který z těchto zařízení vzniká, jejich opětovným použitím a recyklací. Všem výrobcům a dovozcům elektrospotřebičů s novelou vznikla povinnost finančně přispívat do kolektivního systému, ze kterého bude recyklace starších výrobků, tzv. historického odpadu, financována.

Pro koncové prodejce z toho vyplývá povinnost informovat spotřebitele o tom, že ceny zakoupeného zboží zahrnují poplatek za likvidaci historických elektrozařízení (PHE). Informace o výši PHE je spotřebiteli vždy komunikována transparentním způsobem, který nevzbuzuje zdání, že (konečná) cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

6. Informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady (reklamace)

Tyto podmínky upravující odpovědnost prodávajícího za vady prodaného zboží se týkají kupujícího, který je spotřebitelem. Řídí se tak především občanským zákoníkem (zák. č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.). Prodávající má právo tyto podmínky aplikovat i na kupujícího, který spotřebitelem není, jinak se vztah takového kupujícího (nespotřebitele) a prodávajícího řídí obchodním zákoníkem (zák. č. 513/1991 Sb.). Vše ve znění pozdějších právních předpisů.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Záruční podmínky

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím v záruční době projeví jako rozpor s kupní smlouvou vady zboží, za které nese odpovědnost prodávající, uplatní kupující svou oprávněnou reklamaci. Délka záruční doby činí 24 měsíců, s výjimkami stanovenými zákonem. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Na žádost kupujícího vystaví prodávající záruční list, který musí obsahovat obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo. Umožňuje-li to povaha věci, postačí na místo záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje. Pokud je poskytována smluvní záruka přesahující záruku zákonnou, určí její rozsah a podmínky prodávající v záručním listě.

Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím, v případě výměny věci za novou v důsledku odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet nová zákonná záruční doba od převzetí nové věci kupujícím.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení Reklamace

Reklamace se uplatňují v sídle prodávajícího. V případě, že kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu je pro účely záručních oprav zboží určený podnikatel odlišný od prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu (určeného k provedení opravy). O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak (je mu doporučeno), aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží. Servisní středisko po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí zboží. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Nárok ze záruky (z rozporu s kupní smlouvou) nebude uznán v případě vzniku vady v důsledku neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.>

7. Servisní příjemka

V sekci Ke stažení...

8. Závěrečná ustanovení

Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa, telefonní a elektronický kontakt) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží, a případně banka, která se podílí na vyřízení objednávky (splátkový prodej). Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů (jméno, příjmení, adresa) v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy za účelem případné nabídky obchodu nebo služeb ze strany prodávajícího, a to až do doby, kdy zákazník písemně vyjádří nesouhlas s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Odpovědnost za správnost údajů

TelefonyNONSTOP.cz plní svoji povinnosti řádně informovat o vlastnostech prodávaného zboží či charakteru poskytovaných služeb. Nicméně si vyhrazuje právo opravy těchto informací u prodávaného zboží či poskytovaných služeb v případě, kdy zjistí, že nejsou pravdivé, což se může stát zejména v důsledku nesprávně získaných informací od dodavatele prodávajícího. Proto se předem omlouváme za případné chyby, které se mohou vyskytnout. Pokud na jakoukoliv chybu narazíte, prosím kontaktujte nás, chybu okamžitě napravíme.

O zobrazovaných informacích

Především informace o modelech musely být drobně upraveny. Například rozměry mobilních telefonů uvádějí výrobci na desetiny milimetru. TelefonyNONSTOP.CZ uvádí pouze zaokrouhlená čísla na celé milimetry a to buď nahoru či dolů (dle platných matematických pravidel). Počet barev u displeje je udáván také v přibližných hodnotách a zaokrouhlován, stejně jako doba hovoru a provozu. Počet dalších funkcí byl úměrně zkrácen k příslušnému modelu a přednost dostali především podstatnější funkce telefonu. Veškeré informace jsou obsaženy v písemném návodu dodávaném společně s prodávaným zbožím.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. srpna 2008 a nahrazují tak dříve účinné obchodní podmínky.

Ze zákona č. 40/1964 Sb. (občanského zákoníku) má kupující dle § 53 odst. 6 právo odstoupit od smlouvy která byla uzavřena přes internet, a to do 14 dnů od převzetí plnění. Pokud tedy po obdržení zásilky zjistíte že vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ji bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze nejpozději do 30 dní od odstoupení od kupní smlouvy, dle dohody buď složenkou nebo bankovním převodem. V § 53 odst. 7 je však výslovně uvedeno, že spotřebitel nemůže odstoupit od smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li jejich originální obal.Doporučení pro vrácení peněz tedy je.Zboží by mělo být nejlépe naprosto neporušené, dobře zabalené a schopné dalšího prodeje. Zásilku musíte odeslat nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží a ve vracené zásilce musí být vložena kopie dokladu o zaplacení dobírky, dále originál záručního listu a doklad o zaplacení popř. faktura, dále průvodní dopis, ve kterém odstupujete od kupní smlouvy a kde by mělo být upřesněno, jakým způsobem chcete vrátit peníze (zda na účet nebo poštovní poukázkou). Při vrácení používaného zboží, které již nemůže být dále prodáváno jako nové, si vyhrazujeme účtovat polatek za amortizaci. Vracíme pouze peníze za zboží, nikoli za poštovné a balné. Zásilku můžete zaslat pouze běžným způsobem - nikoli na dobírku. V takovém případě by zásilka nebyla přijata.

 

Ke Stažení-Downloads:

powered by Open Office...

Servisní příjemka-servisni-prijemka.ods (14,9 kB)

powered by Adobe Reader...

Smlouva o úvěru-TelefonyNonstop-smlouva_o_uveru.pdf (68,8 kB)

PetersCompany© 2011 Všechna práva vyhrazena.